CHCI VRÁTIT ZBOŽÍ BEZ STAROSTÍ?

Naše výrobky jsou vyráběny s velkou pečlivostí a důrazem na kvalitu provedení a spojů. Proto věříme, že jsme udělali maximum, abyste byli spokojeni. I přesto, pokud by se náhodou stalo, že nebudete dostatečně spokojeni, nabízíme vám možnost svou objednávku vrátit (zboží musí být nepoškozené a v nepoškozeném obalu), a to do 14 dnů od vašeho nákupu bez udání důvodu.

Chtěli bychom vám proces vrácení co nejvíce usnadnit, proto by bylo nejlepší, kdybyste nás kontaktovali (ideálně telefonem) a společně najdeme způsob nejrozumnějšího řešení.

Volejte každý den 8 - 22 hodin, +420 604 834 898

Na email odpovíme tentýž den, info@myworki.cz

 

NERAD, ALE CHCI ZBOŽÍ REKLAMOVAT?

Co se dá dělat. Chyba se může stát a je-li důvod, pak samozřejmě k vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, určitě neváhejte nás kontaktovat.

Výhodou u nás je, že pokud je to možné, zboží vyměníme a reklamaci poté řešíme obratem.

 

JAKÝ JE SPRÁVNÝ POSTUP V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím nejdříve telefonicky nebo e-mailem o reklamaci zboží.
  • Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).
  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.
  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.
  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.
  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: Worki Design s.r.o., Truhlářská 1110/4, Praha 1, 110 00

 

JAK BUDE PROBÍHAT VYŘÍZENÍ REKLAMACE?

  • Jako výrobce a dovozci reklamaci odborně posoudíme.
  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

 

ZÁRUČNÍ DOBA

Na naše výrobky dáváme doživotní záruku. Věříme tomu, že pokud se ke našim výrobkům chová zákazník zodpovědně a s patřičnou péčí, vydrží mu naše výrobky skutečně dlouhou dobu. 

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení používáním našich výrobků.

 

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Potvrzením doživotní záruky je Daňový doklad (faktura), kterou zasíláme v balíčku spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.